Proszę o pomoc w zakupie spinningu , zastanawiam się nad konger aviator lub carbomaxx obydwa kije 270/20 g i niewiem czy niekupić carbomaxxa bo dopiero będę się uczyć spinningować a jednak 30 zł rożnicy na moją kieszeń to dużo , niewiem czy kupić raz a porządnie czy na początek carbomaxxa
Proszę o pomoc
reg.p. 8.Nazwa tematu powinna krótko przedstawiać treść, jaką będzie zawierać. Nie nazywaj tematu słowami typu:"Pomocy","Ratunku","O co chodzi","Co to?" itp. - admin
Reklamy nie wyświetlają się osobom zarejestrowanym.
ja też jestem początkującym spinningistą i powiem, że ja myślałem nawet żeby na początek kupić sobie jakiegoś JAXONA za 100zł że się na nim pouczyć a jak już będę śmigał to zainwestuję w coś lepszego. Też mam często problem z kasą jak każdy(prawie) nastolatek.W tej sytuacji proponuję Carbomaxx.
Witaj kolego. Ja proponuje ci Aviatora po pierwsze 30 zł to nie jakaś straszna kwota a będziesz miał za to kij węglowy a nie z kompozytu(Carbomax) który lepiej przenosi drgania a wiec i lepiej czuje sie prace przynęty, jej kontakt z dnem , przeszkodami i samo branie ryby. poza tym mogę ci polecić Aviatory bo sam mam dwa 2,4 2-10gr i 2,4 5-20 gr i są to jak za te pieniądze bardzo porządne wędki. Pozdrawiam .
Pomógł: 7 razy Wiek: 27 Posty: 307 Skąd: Strzyżów (rz.Wisłok)
Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 07:21
Ja też polecam Aviatora i tak jak jacek23 napisał o przenoszeniach drgań i czuciem przynęt to dodam jeszcze ,że jest lżejszy od Carbomaxa co dla mniej jest ważne , miałem okazję łowić na tego Aviatora 270cm cw.5-20- mi w ręku leżał świetnie, czuć najdelikatniejsze pobicia ryby , moim zdaniem za tą kasę nie ma lepszego kija .Kolega ,który go ma łowi nim głównie klenie i okonie ale i szczupaki już też wyciągał na nim (może nie potwory ale takie 2-3kg) i spokojnie kij sobie radził .Myślę ,że na początek będzie ok i będziesz zadowolony z tego kijaszka pozdro
_________________ 1).Konger Champion Impulse -270 cw.5-18 gr.
Shimano Catana 2500 FA