Witam!
Na wstępie zaznaczę że jestem początkujący jeżeli chodzi o metodę "Feeder / Picker " .
Mam kilka pytań dotyczące tej metody , oto one :
1. Czy nadaje się do łowienia na zalewie w którym siedzą średnie karpie ok. 5kg oraz leszcze o podobnej masie ?
2. Czy można łowić tą techniką używając sygnalizatorów ? .
3. Co sądzicie jeżeli chodzi o używanie tej metody w zalewie ( zauważyłem że wielu wędkarzy używa tej metody i mają kije takiej jak "Mikado UV", "Mikado T-rex" , "Jaxon Accord" , ale nie mam odwagi zapytać co tym wyciągneli, co polecają jeżeli chodzi o te kije.
4. Który kij polecacie do kwoty max 100 zł i jaką żyłkę do niego dobrać ( czytałem w innych tematach o doborze żyłki i chciał bym od razu wiedzieć jaki przypon , a jaka żyłka główna .
Zastanawiałam się nad :
MIKADO Golden Lion Ultrafeeder 360/100g ,
JAXON ACCORD CARP 3,6M 2,75LBS
CARBOMAXX FEEDER 360 / 150g cw
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam doświadczonych wędkarzy!!!
Reklama ta nie wyświetla się osobom zarejestrowanym, Zarejestruj się.
Możesz śmiało łowić feederem na zalewie te ryby o których piszesz. Do polowania na te ryby wystarczy Ci w zupełności 0,22 mm, przypon 0,18mm. Z wędek które podałeś możesz wybrać Mikado lub Kongera.
_________________ Złapać można chorobę weneryczną. Ryby się łowi!
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 11:52
Ja polecę zaś z czystym sumieniem Mikado Golden Lion Ultrafeeder, lub konger carbomaxx feeder
Zibixu napisał/a:
1. Czy nadaje się do łowienia na zalewie w którym siedzą średnie karpie ok. 5kg oraz leszcze o podobnej masie ?
Nadaje się.
Zibixu napisał/a:
2. Czy można łowić tą techniką używając sygnalizatorów ? .
Wędką - tak, techniką - nie.
Zibixu napisał/a:
jaką żyłkę do niego dobrać ( czytałem w innych tematach o doborze żyłki i chciał bym od razu wiedzieć jaki przypon , a jaka żyłka główna .