Poprzedni temat :: Następny temat
wedziska jaxona
Autor Wiadomość
gacenty1991 
Ukleja
spining

Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:39   wedziska jaxona

co myślicie o wedziskach jaxona i czy zakupilibyście wedziska tej firmy mając do wyboru firmy takie jak mikado?

Reklama ta nie wyświetla się osobom zarejestrowanym, Zarejestruj się.
lesiu1111 
Sandacz

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 09:21   

Miałem do wyboru jigówki Mikado i Jaxona. Mikado są sporo droższe, pewnie lepsze, ale zakupiłem sobie Orion Jig Spin 3-18g (nota bene Orion to seria wędek i dość dobrej opinii i umiarkowanej cenie, ale niestety seria została już zakończona i ciężko znaleźć ostatnie jej sztuki) i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony.

Niedługo kupie sobie federa i myślę, że nie będę na niego wydawał więcej niż 120pln, bo jestem dopiero początkujący i zapewne będę szukał coś z Jaxonów, bo inne firmy pewnie lepsze, ale też i sporo droższe.

Podsumowując, moim zdaniem oczywiście: Jeśli jesteś początkującym w wędkarstwie to Jaxon będzie dobrym wyborem ze względu na niewygórowaną cenę, a i komfort łapania nie należy do najgorszych na rynku.

spiningista 
Płoć
Lowca Essoxów!!

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 11:04   

Ja bym wybrał w ciemno Mikado, za samą nazwę. Mają dobre kije i nie łamliwe!! To jedyna firma, która wypuszcza na rynek tak dużo modeli wędzisk!!
A Jaxon jak to jaxon syf i tyle, miałem parę wędek tej firmy (same węgle) i wszystkie mi pękły! A Mikado ani jeden!! I mowa tu o spiningach.
pzdr.

Marcin_Gda 
Szczupak

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 12:50   

Ja w sobotę zakupiłem sobie właśnie nowy kij i postawiłem na mikado.Spisuje sie rewelacyjnie leciutki,wytrzymały,dobrze leży w łapie i bardzo czuły.Kupiłem go z serii Mikado Golden Bay mam kij o wyrzucie 5-25g ale są też lżejsze ;)

spiningista 
Płoć
Lowca Essoxów!!

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 16:03   

anonim14, napisz coś wiecej o tym kijku!!
I napisz jak sie spisuje na rybce!!
pzdr.

Marcin_Gda 
Szczupak

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 16:19