Poprzedni temat :: Następny temat
Boczny trok
Autor Wiadomość
marcin.besz 
Karaś

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 16:10   

:okok: dzięki Barteq

Reklama ta nie wyświetla się osobom zarejestrowanym, Zarejestruj się.
Barteq 
Sandacz
młody zapaleniec :)

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 17:08   

mam nadzieję, że pomogłem sam jestem początkującym trokowcem i dopiero od 3 ostatnich wypraw mam jakie kolwiek wyniki :)

Maverik 
Sandacz
Pasja na całe życie:-)

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 19:52   

Ja ostatnio mam niesamowity problem z bt nic nie mogę złapać,jakby okonia nie było w stawach...
używam wklejanki 2-10 robinson jig świetny delikatny kijek na żyłkę stosuje strofta gtm 0,16 przypon robię około 60 cm a trok z oliwką około 10 gr 20 cm różne kolory w sumie wszystkie próbuje i nic.. wczoraj próbowałem twisterkiem takim 1,5 całowym paprochem ale niestety takie wogóle nie pracują używam 3,4,5 cm twisterów z lekką główką i też nic... w tym sezonie na jesień jestem bez radny jeśli chodzi o pasiaki za tydzień wybieram się na J.Dąbie na spining jestem sporo pięknego okonia łapałem okonie po 30-40 cm jakieś 6 lat temu jak jeszcze nie miałem takiej wiedzy i sprzętu jak mam teraz jak za tydzień nie bedą prały te pasiaki to ja niewiem :zalamka:

"Sama wędka wędkarzem nie czyni"

Pozdrawiam

Nagrody w minikonkursach
Wygrane:
Zasponsorowane:

Punkfish 
Węgorz

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 20:53   

U mnie z trokie czy bez niego to ciężko zaczynam dochodzić do wniosków, że trzeba trafić w godzinę żerowania okonia.

Na gg często niewidoczny.
:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

E-mail : bartixxx@poczta.fm

Maverik 
Sandacz
Pasja na całe życie:-)

Wysłany: Sro Paź 15, 2008 21:51   

Nie wiem co jest grane w tamtym roku o tej porze roku łapałem na każdej wyprawie po kilkanaście pasiaków,a teraz namacham się tą wklejanką jak osioł i nic ... :( :(
Mógłby Siara na coś może poradzić on jest spec od pasiaków tylko się nie wypieraj ,te zdjęcia w albumie mówią same za siebie :P :)

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 09:21 ]