Poprzedni temat :: Następny temat
Skąd jesteście?
Autor Wiadomość
PikeHunteR 
Sandacz

Wysłany: Czw Sty 24, 2008 23:10   

A ja mieszkam w Otwocku. Nad Świder mam ok 4,5 km, nad Wisłę na najbliższy odcinek ok 15 km, na ten co lubię najbardziej 20-25 km, jezioro Rokola około 15 km, Zalew Zegrzyński ok 45 km, Bug, Narew ok 65 km. Tu jeżdżę najczęściej. Poza tym w promieniu 10-15 km mam jeszcze kilkanaście innych drobnych wód ( żwirownie, cegielnie, stawy) ale tu bywam sporadycznie. Tak więc wód do wędkowania mam sporo i różnorodnych. Niestety ich rybostan nie jest zadawalający. Ale to chyba jak wszędzie w naszym kraju ;)

Reklamy nie wyświetlają się osobom zarejestrowanym.
Migacz28 
Ukleja

Wysłany: Pią Sty 25, 2008 14:16   

witam
Jestem z Zielonej Góry, najczęściej "próbuję" coś złapać na odrze (zabór, wielobłota), jez. niesłysz, jez. łochowickie, jez. sława, czasami zapora na bobrze i okoliczne jeziorka których nie brakuje w naszych stronach :)
pozdr.

ArturS 
Płoć

Wysłany: Sob Sty 26, 2008 23:48   

Ja aktualnie jestem ze Zgierza, należę do koła Skierniewickiego, ale jutro jest w Zgierzu zebranie koła (sprawozdawcze) więc pójdę sobie na nie i dowiem się jakie mają tu warunki do wędkowania.

Vantar 
Płoć
łowie by wypuscic

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 09:44   

Mieszkam w Katowicach i często łowię na Paprocanach, Zalewie Imielińskim, Zalew Goczałkowicki, na Rybniku też bywam :lol: no i na pobliskich bajorkach też łowię :rotfl:

GBartek89 
Ukleja
GBartek89

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:07   

Ja jestem z Piaseczna koło Warszawy :P
najczęściej łowię na pobliskich żwirowniach i rzece Jeziorce ;)
A poza tym jeszcze Zegrze i Wisła okolice Góry Kalwarii ;) ;)

maro532 
Ukleja
maro532

Wysłany: Czw Sty 31, 2008 16:49   

Mieszkam w Pasłęku moje łowiska to ; kanał elbląski; rzeka Wąska , ale w tym sezonie planuję łowić w j. Pierzchalskim to naprawdę super łowisko
;)

Daro

Wysłany: Pią Lut 01, 2008 00:32