Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 15:01 czy to dobry sprzęt spiningowy za 500 zł
Witam,
Ostatnio kupiłem sprzęt spinningowy za 500 zł i chciałbym się dowiedzieć czy dobrze zainwestowałem, właściwie czy mi sprzedawca doradził (nie wcisnął jakiegoś chłamu),
Kołowrotek Spro Red Arc 10300
Wędka Dragon Millenium Super Fast 2,7m 5-25g
Chciałbym łowić na Bugu lub Narwi na niewielkie repery i twistery oraz obrotówki.
Mam może ktoś z was taki sprzęt, jak z trwałością tych firm a w szczególności kołowrotka??
Nie znam się za bardzo a potrzebowałem na szybko wędki i tak za namową sprzedawcy kupiłem ten sprzęt. Co o nim myślicie??
Proszę o opinie w szczególności osób które mają lub mieli coś z tego
Reklamy nie wyświetlają się osobom zarejestrowanym.
Sprzęt jest bardzo dobry! napisz jeszcze co chcesz łowić, jakie ryby. Wielu forumowiczów posiada i łowi kołowrotkami Spro i wędkami Dragona. Sam mam kilka kołowrotków Spro a także wędkę z z serii Millenium, pracują bardzo ładnie.
_________________ Złapać można chorobę weneryczną. Ryby się łowi!
Jak kilka lat temu miałem więcej czasu to łowiłem na bazarowy spinning (teleskop) rzucając niewielkimi obrotóweczki (nr 0, 1, 2), to brały mi głównie okonie, szczupaki i klenie więc i tym razem się nastawie na takie ryby. Nie mam za wielkiej wprawy na początek kupiłem kilkanaście gumowych przynęt (od 4 do 7 cm), kilka woblerów podobnych rozmiarów i obrotówki wspomniane wcześniej i zobaczę co na to da się złapać.
kozi, Co do kołowrotka to wiem że będzie ok. Jednak kij nie będzie aż tak uniwersalny. Do łowienia na niewielkie przynęty będzie Ci potrzebny bardziej delikatny kij o mniejszym ciężarze wyrzutu, chyba że nie jest istotna odległość na której łowisz a także nie przykładasz uwagi do delikatnych brań. Na szczupaka kij będzie ok. od biedy z kleniami i okoniami sobie poradzi. Millenium ma ciekawą akcje dlatego myślę że i na bolenia będzie bardzo fajny sprzęcik, o ile takowe u Ciebie występują.