Poprzedni temat :: Następny temat
czy to dobry sprzęt spiningowy za 500 zł
Autor Wiadomość
kozi 
Ukleja

Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 15:01   czy to dobry sprzęt spiningowy za 500 zł

Witam,
Ostatnio kupiłem sprzęt spinningowy za 500 zł i chciałbym się dowiedzieć czy dobrze zainwestowałem, właściwie czy mi sprzedawca doradził (nie wcisnął jakiegoś chłamu),
Kołowrotek Spro Red Arc 10300
Wędka Dragon Millenium Super Fast 2,7m 5-25g
Chciałbym łowić na Bugu lub Narwi na niewielkie repery i twistery oraz obrotówki.
Mam może ktoś z was taki sprzęt, jak z trwałością tych firm a w szczególności kołowrotka??
Nie znam się za bardzo a potrzebowałem na szybko wędki i tak za namową sprzedawcy kupiłem ten sprzęt. Co o nim myślicie??
Proszę o opinie w szczególności osób które mają lub mieli coś z tego

Reklamy nie wyświetlają się osobom zarejestrowanym.
Internetowy sklep wędkarski
Tu zrobisz najtańsze zakupy. Nie zwlekaj i zamów już teraz
borys 
Moderator
NADWORNY GLĘDA

Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 15:14   

Sprzęt jest bardzo dobry! napisz jeszcze co chcesz łowić, jakie ryby. Wielu forumowiczów posiada i łowi kołowrotkami Spro i wędkami Dragona. Sam mam kilka kołowrotków Spro a także wędkę z z serii Millenium, pracują bardzo ładnie.

kozi 
Ukleja

Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 15:31   

Jak kilka lat temu miałem więcej czasu to łowiłem na bazarowy spinning (teleskop) rzucając niewielkimi obrotóweczki (nr 0, 1, 2), to brały mi głównie okonie, szczupaki i klenie więc i tym razem się nastawie na takie ryby. Nie mam za wielkiej wprawy na początek kupiłem kilkanaście gumowych przynęt (od 4 do 7 cm), kilka woblerów podobnych rozmiarów i obrotówki wspomniane wcześniej i zobaczę co na to da się złapać. :)

borys 
Moderator
NADWORNY GLĘDA

Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 15:39