Wysłany: Wto Lip 08, 2008 21:09 Jaki wybrać zestaw? c.d mój ostatni połów.
Witam,
dzisiejszego dnia po pracy byłem z kumplami na rybach. Dostałem mała dziecinną wędkę. Był to mój pierwszy raz kiedy sam przeszedłem przez proces od złożenia wędki po jej zarzucenie. Po 3 godzinach połowów z mizernym skutkiem (z mojej strony), śmiało mogę powiedzieć, że mi się spodobało. I teraz pytanie moje jest takie, jaką kupić wędkę wraz z kołowrotkiem do 250zł. Zależy mi aby była wytrwała (nie złamała się pod ciężarem np 5kg), nie była ciężka oraz była uniwersalna
Pozdrawiam
Łukasz M.
Reklama ta nie wyświetla się osobom zarejestrowanym, Zarejestruj się.
Jak już wcześniej wspomniałem ma być to wędka uniwersalna. Nie znam się na tym. Dzisiaj zacząłem łowić ;] Dnia dzisiejszego miałem koszyk na zanętę, haczyk, ciężarek oraz "spławik" który był lekko wygięty i zanurzony pod wodą całkowicie. Jeżeli dobrze pamiętam miał on mały karabińczym do przymocowania koszyka na zanętę. Nie wiem jak to nazwać profesjonalnie. Mam nadzieję, że jasno się określiłem
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 21:42
To się nazywa rurka antysplątaniowa jeśli się dobrze domyślam A teraz do rzeczy. Jeśli chcesz wędkę taką do 150 złotych to poleciłbym Jaxon Favourite Feeder, na początek powinna ci wystarczyć, sam ją mam i powiem że dobry kijaszek. Kosztuje około 100 złotych. Jeśli chcesz trochę droższą to kup Mikado UV Light Feeder, kosztuje około 170 złotych. Możesz też kupić zwykłą gruntówkę - żywcówkę Mikado, tu też jest duży wybór. Zwykle w cenach około 100 złotych. Młynek to już ci inni koledzy polecą
A ja powiem tak - jeśli dopiero zaczynasz przygodę z wędkarstwem - zakup sobie wędzisko teleskopowe z jakiejś niższej półki. Połów troszkę różnymi metodami, ugryź każdej po troszku i zdecyduj, która Ci najbardziej odpowiada. Jak już się zdecydujesz to wtedy polecimy Ci odpowiedni dla danej metody sprzęt, bo teraz jakiś nieprzemyślany zakup mógłby być wyrzuceniem pieniędzy w błoto